Pasaules karte
TAIZEME - eksotiska atpūta un ekskursijas
čarterlidojumi no 25.10.17 - 10.03.18 / 9-15 dienas
Cenas no 999 €
     16. decembrī - braucam uz Latvijas  Ziemassvētku pilsētu -  Rīgu, kurā iedegtas  daudzas, pasakaini greznotas, egles -  atklāts  festivāls   "ZIEMASSVĒTKU EGĻU CEĻŠ",  bet "CEPURES PASAULĒ"  iepazīsim  pasaules tautu  cepures: senus kroņus, rotātus ar dārgakmeņiem, maģiskās  āfrikāņu ķiveres-maskas un iespaidīgās Āzijas šamaņu cepures, MODES MUZEJĀ -  vienu no trim lielākajām, privātajām tērpu kolekcijām pasaulē. TAS IR TAS . . . kas  bieži raisa jaunas ilūzijas  . . .
Trešdiena, 13. decembris

30. marts – Lielā Piektdiena
1. aprīlis – Pirmās Lieldienas
2. aprīlis Otrās Lieldienas
1. maijs – LR Satversmes sapulces sasaukšanas diena.
4. maijs – LR Neatkarības atjaunošanas diena
13. maijs – Mātes diena
20. maijs – Vasarsvētki
23. jūnijs – Līgo diena
24. jūnijs – Jāņu diena
9. septembris – Tēva diena
11. novembris – Lāčplēša diena
18. novembris – LR Proklamēšanas diena.
24. decembris – Ziemassvētku vakars

Cena: 2170
Datumi:
Dienu skaits: 14

Rīga  Delhi – Jaipur – Agra – Varanasi – Lumbini – ChitwanPokhara – Kathmandu  Rīga

1.  diena, piektdiena, 20.10.  Rīga – Stambula – Deli

11.30 pulcēšanās Rīgas lidostā. 13.05 – 17.15 lidojums Rīga – Stambula. 20.50 – lidojums Stambula - Deli

2. diena, sestdiena, 21.10.  Deli – Džaipura

04.35 no rīta ielidojam Indijas galvaspilsētā Deli un tūlīt dosimies uz viesnīcu, lai nedaudz atpūstos pēc li dojuma. Pēc brokastīm dodamies Deli apskates ekskursijā uz pilsētas ievērojamākajām vietām: New Delhi-Laxmi Narayan – košu modernu templi, ko cēlis indiešu uzņēmējs Birla, India Gate - 42 m augstu  akmens  Triumfa arku, būvētu par godu indiešu karavīriem, kas gāja bojā Pirmajā pasaules karā, Qutab Minar  -  islāma rītausmā celtu musulmaņu arhitektūras būvju kompleksu un jaunāko hinduistu tempļu kompleksu - Akshardham, kuru pabeidza 2005.gadā piecu gadu laikā  11000 dievbijīgu amatnieku un brīvprātīgo armija. Pārbrauciens uz vienu no Indijas spožākajām pilsētām –  Radžastanas galvaspilsētu Džaipuru. Nakts viesnīcā Džaipurā.

3.  diena, svētdiena, 22.10.  Džaipura – Agra

Džaipura pazīstama kā Sārtā pilsēta, kas savu nosaukumu aizguvusi no vecpilsētas daļas, kuras apbūvē dominē rozā celtniecības materiāli. Džaipura iegūlusi izžuvuša ezera gultnē, kuru ieskauj kalni, cietokšņi un izrobotu pilsētas vaļņu joslas. Džaipuras skaistākā vieta ir Pilsētas pils. Daļa pils darbojas kā muzejs, kurā skatāmas mākslas darbu, paklāju, emaljas trauku un ieroču kolekcijas. Jantar Mantar  –  lielākā un vislabāk saglabājusies 17. gadsimtā celtaā karaliskā Saules observatorija. Interesanta ir Vēju pils un tās vēsture. Nakts viesnīcā Agrā.

4. diena, pirmdiena, 23.10. Agra – varanasi

Agra – mīlestības pilsēta, kurā Mughal imperators Shan Jehanto uzcēla Indijā visskaistāko,  iespaidīgāko, izsmalcinātāko monumentu mīlestībai - Tadžmahalu. Imperators baltā marmora templi uzcēla savas mīļotās sievas piemiņai. No rīta, saules gaismas apmirdzēts, mīlestības templis Tadžmahals ir visskaistākais. Tālāk dosimies uz Agras fortu, kas būvēts 1565. gadā militāra rakstura vajadzībām. Bez tam Agra ievērojama ar marmora izstrādājumiem. Tie ir ekskluzīvi roku darbi ar sarežģītām inkrustācijām. Vērosim, kā meistaru prasmīgās rokas rada marmora šedervus. Nakts guļamvilciens uz Varanasi.

5.  diena, otrdiena, 24.10.  Varanasi

Saullēktu sagaidīsiet vilcienā, kas Varanasi sasniegs ap divpadsmitiem dienā. Par brokastīm vilcienā jāpadomā pašiem iepriekšējā dienā.  No vilciena dosieties uz viesnīcu, atpūtīsieties un pēcpusdienā brauksiet uz Sarnath -svētvietu 10 km attālumā no Varanasi, kur Buda sniedza savu pirmo mācību mācekļiem, sludinot ceļu nirvānas sasniegšanai. Varanasi – pilsēta svētās upes Gangas krastos, ko dibinājis Visuma pavēlnieks Šiva, viena no vissenāk  apdzīvotajām pilsētām pasaulē, nozīmīgākā svētceļotāju vieta Indijā. Tā savulaik bija plaukstošs tirdzniecības centrs, kad Buda pirmo reizi gāja uz Sarnathu teikt savu pirmo sprediķi. Marks Tvens par Varanasi teicis: Varanasi ir vecāka nekā vēsture, vecāka kā tradīcijas, vecāka pat par leģentdām un izskatās divreiz vecāka kā visu kopā saliekot. Un tā tas ir vēl joprojām. Vakarā – Aarti ceremonija Gangas krastā. Nakts viesnīcā Varanasi.

6. diena, trešdiena, 25.10. Varanasi – lumbini

Līdz ar saullēktu sāksies kruīzs pa Gangas upi, lai atklātu rītausmas mirkļa brīnumu.  Tempļu zvani un lūgšanu skaņas gaisā vēl spilgtāk papildinās cemocijas un izjūtas. Pēc brokastīm dosieties pārbraucienā no Indijas uz Nepālu. Nakts viesnīcā Lumbini.

7. diena, ceturtdiena, 26.10.  Lumbini – Čitvanas nacionālais parks

Lumbini ir  Budas dzimšanas vieta. Te apskatisiet  Mayadevi templi un Puskarni ezeru, kurā Budas māte peldējās pirms Budas dzimšanas. Birmas, Ķīnas, Korejas, Nepālas tempļi – katrs no tiem veltījums Budam. Vēlāk pārbrauciens uz Čitvanas nacionālo parku Nepālā. Nakts tūristu apmetnē Čitvanas parkā.

8. diena, piektdiena, 27.10. Čitvanas nacionālais parks

Indijas ziloņu mugurā sēžot, šajā dienā dosieties pārgājienā uz džungļiem. Lietus mežs ar staipīgiem, karājošiem augiem, kas klājas cits pār citu, upe ar skaidru ūdeni, neliels ciemats ar rimtu ikdienas dzīvi – tas viss vērojams no

muguras augstumiem, zilonim līgani pārvietojoties pa dziļi iemītu taku augšup un lejup pa nogāzi. Nakts tūristu apmetnē Čitvanas parkā.

9. diena, sestdiena, 28.10. Čitvanas nacionālais parks – Pokhara

No zaļajiem džungļiem laiks doties uz Himalaju piekāji – Pokhāru, kur sākas daudzi kalnos kāpēju ceļi uz augstajām Himalaju virsotnēm. Pokhara atrodas 827 m v.j.l. un ir otra lielākā pilsēta aiz Katmandu. To ieskauj sniegiem klātas Himalaju virsotnes, upēs plūst kristāldzidrs ūdens. Te sākas daudzie pārgājieni apkārt Anapurnas virsotnei, te rodamas neskaitāmas budistu svētvietas, gar  Phewas ezera krastu izvietojušās krāsainas suvenīru bodītes. Izbrauciens ar laivām pa Phevas ezeru – skati uz Himalaju sniegotajām virsotnēm, Pokharas tempļiem un Barahi templi ezera vidū. Vakarā – izklaide, apstaigājot simpātiskos veikaliņus un iegādājoties suvenīrus, kā arī dažados izstrādājumus no kašmira un pašmina. Daudziem nepāliešu un tibetiešu suvenīriem ir savaleģenda un ticējums par laimi, pārticību, bagātību, kas pasargā no ļauna. Nakts viesnīcā Pokhārā.

10.  diena, svētdiena, 29.10. Pokhara

No Sarangkota kalna, uz kuru brauksim agri no rīta, skatāms saullēkts virs Pokhāras un Pheva ezera,  Anapurnas un Fishtail virsotnēm.  Pēcpusdienā dosimies uz Deivina ūdenskritumu, kas gāžas stāvus  šaurā, ļoti dziļā aizā. Interesants ir Bindabasini – populārs hinduistu svētceļieku templisSeti Gandaki upe un Seti aiza  ir vēl viens patīkams pārsteigums – upe plūst cauri pilsētai vietumis pa pazemi, vietumis iznāk zemes virspusē. Mīts vēsta, ka visa Pokhara  balstās uz peldošas plaknes, kuras pamatā ir Seti upe. Nakts viesnīcā Pokhārā.

11.  diena, pirmdiena, 30.10. Pokhara – Katmandu

Šodien brauksim uz Nepālas galvaspilsētu Katmandu.Tās lepnums - Swoyambhunath Stupa, uz kuras gleznotās četras visu redzošās acis vēro Katmandu ieleju no 77 metru augstuma. Stupa ir viena no pasaulē slavenākajām un krāšņākajām budistu svētvietām. Tās apkārtnē patvērušās daudzas mazākas lūgšanu vietas un klosteri. Labs piedzīvojums – brauciens rikšās pa tūristu iemīļotām un mazāk zināmām vietām. Sapņu dārzs – pārsteidzoši klusa un zaļa vieta pašā pilsētas centrā. Nakts viesnīcā Katmandu.

12.  diena, otrdiena, 31.10. Katmandu

Katmandu - seno tempļu, svētvietu, laukumu un pagalmu dzīvs muzejs. Tā ir pasaka, kurā joprojām mīt karaļi un karalienes, prinči un princeses, vieta, kur  dievību pielūgsme ir ikdienas sastāvdaļa. Bhaktapur City – lauksaimnieku un sīktirgotāju pilsētiņa. Ierodoties šeit gandrīz uzreiz sajūtama labā aura, dvēseles un reālās pasaules harmonija. Daudzo lielāku un mazāku tempļu paēnā izklāti paklāji ar rīsiem žāvēšanai, turpat podnieku darbnīcā rimti top dažādu izmēru podi, blakus māmiņa darina paklāju un draiskojas bērni. Boudhanath Stupa – viena no skaistākajām visā budistu pasaulē. Žilbinoši balta spožajā saules gaismā. Ar simts astoņām  lūgšanu dzirnaviņām visapkārt stupai un vairākām milzīgām tās iekšienē. Apmeklēsim arī tanku gleznošanas skolu. Vakarā – atvadu vakariņas tipiskā nepāliešu restorānā. Nakts viesnīcā Katmandu.

13.  diena, trešdiena, 01.11.2012. Katmandu – Stambula

Transfērs uz lidostu. 12.55 – 18.50 lidojums Kathmandu – Stambula. Nakts viesnīcā Stambulā.

14.  diena, ceturtdiena, 02.11. stambula – Rīga

Transfērs uz lidostu. 15.35 – 1735 lidojums Stambula - Rīga

• lidojuma biļete Rīga – Stambula – Katmandu, Deli – Stambula – Rīga un lidostu nodokļi;
  • maksa par transporta pakalpojumiem;
  • maksa par naktsmītnēm 3* viesnīcās divvietīgā istabā, 11 brokastis, 11 vakariņas un 2 pusdienas;
  • transporta izmaksas ceļojuma laikā (autobuss, vilciens);
  • apmaksātas aprakstā minētās ekskursijas;
  • grupas vadītāja pakalpojumi latviešu valodā un angliski runājošu vietējo gidu pakalpojumi;
  • Indijas vīza 75 EUR;
  • programmā neminētu pasākumu un objektu apmeklēšanas izmaksas;
  • veselības apdrošināšana ārzemju ceļojumam;
  • dzeramnauda šoferiem, gidiem un apkalpojošam personālam.

Piemaksa:

• par vienvietīgu numuru 320 EUR.
Šobrīd
15.12.
34 °C
0.5 m/s
Laika apstākļi šajā reģionā.